Назустріч інституційному аудиту

Державна служба якості освіти

http://www.sqe.gov.ua/index.php/uk-ua/

Управління Державної служби якості освіти у Полтавській області 


Перспективний план


Перспективний план.pdf

Нагадуємо, що учасники освітнього процесу — педагоги, адміністратори закладів освіти, батьки здобувачів освіти — можуть звернутись до Управління Державної служби якості освіти у Полтавській області у разі порушення їх прав та законних інтересів у закладі освіти. 

Звернення може бути подати такими способами: усне звернення на особистому прийомі громадян (за попереднім записом) або звернення на "гарячу лінію" за номером телефону (050) 211-18-45 , надсилання листа на поштову адресу управління Служби: вул. Коваля, 3, місто Полтава, 36003, чи на електронну адресу: sqe.poltava@sqe.gov.ua. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, контактний телефон, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. 

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним (контактний номер телефону). Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає. 

Звернення надіслане з використанням мережі Інтернет (електронне звернення) є різновидом письмового звернення та оформляється з дотриманням вищевказаних вимог.