Вперше свій 9 клас. Розпорядження № 208. Дерева-символи й математична логіка. “Дванадцятки” на місці “п’ятірок”. Тетяна, Марта й Михайло у “Барвах”. “Перлина ліцею” . П’ять років злетіло…

Заклопотані екзаменами та підготовкою до випускного вечора випускники 2001 року могли не вирізнити серед вступників у коридорі біля кімнати, де працює приймальна комісія, зовсім юних дівчаток і хлопчиків, на обличчях багатьох яких ще проступало дитинство. Це були майбутні учні ліцейного 9 класу, поки що одного, пробного, тоді як 10-х класів набирали три, як торік і позаторік. Трирічний термін навчання в ліцеї в комбінації з дворічним входив у задуми його засновників від самого початку, але перш ніж впроваджувати це, потрібно було пройти етап становлення навчального закладу. Тепер же час настав.

У наступні роки групи дев’ятикласників органічно влилися в бадьору ліцейну спільноту як ще одна яскрава барва в загальній картині, як добра база для наповнення вже не трьох, а чотирьох десятих класів.

Взагалі, п’ятий навчальний рік, що припав на початок нового століття, став для ліцею знаковим у багатьох відношеннях. І хоча абстрактно взята цифра 5 начебто й не справляє враження поважно-ювілейної, у колективу вихованців і педагогів (особливо в педагогів!) приводів для відзначення першого 5-річчя налічувалося цілком достатньо. На цей час навчальний заклад набрався сили і здобув визнання серед школярів та їхніх батьків.

Здійснилася нарешті і процедура остаточного юридичного оформлення. Розпорядженням голови облдержадміністрації Є.Ф.Томіна від 18 червня 2001 року № 208 затверджувався статус Полтавського обласного ліцею-інтернату для обдарованих дітей із сільської місцевості при Кременчуцькому педагогічному училищі імені А.С.Макаренка як навчального закладу нового типу і встановлювалося, що фінансування його діяльності здійснюється “за рахунок асигнувань установ освіти обласного підпорядкування”.