В історії навчального закладу можна виділити кілька періодів:

Перший – виношування задуму, одержання дозволу, підготовча робота (1995-1997 рр).

Другий – “раннє дитинство”: матеріалізація задумів та ідей, вироблення схеми управління (1997 – 2001 рр).

Третій - період зростання і змужніння – вихід на оптимальну чисельність (250 учнів з відхиленнями в той чи інший бік у різні роки); залучення контингенту обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою; введення 9-х класів; вироблення власних методик викладання та виховання; становлення традицій ліцейного життя (2001 – 2003 рр).

Наступні – четвертий, п’ятий і подальші – потребують окремого дослідження і диференціації, час для яких ще прийде. Це роки ефективної діяльності на основі набутого досвіду, впровадження новітніх педагогічних технологій. Роки, позначені успішними виступами на предметних олімпіадах обласного і всеукраїнського рівнів. Прихід власних випускників на посади викладачів училища (після 2003 р).