Кажуть, що ідеї витають в повітрі. Мабуть, так воно і є, але більшість із нас, заклопотана власними сьогоднішніми проблемами, їх не помічає. І тільки той, хто постійно налаштований на пошук у визначеному напрямі, здатний не тільки вхопити її, а й надати конкретних обрисів, щоб вона стала доступною для сприйняття й іншим. Відчутною користю для громади гарна ідея обертається тоді, коли ентузіасти для її матеріалізації створюють “штурмову групу” з кількох новаторів, в якій поєднувалися б і здатність вхопити ідею, і переконати в її потрібності і, зрештою, вдихнути в неї живий дух і довести до впровадження у реальні справи.

І.В.Гальченко
Створення ліцею-інтернату для обдарованих сільських дітей при Кременчуцькому педагогічному училищі – яскравий приклад на підтвердження сказаного. Ентузіаст інформаційних технологій та нових віянь в освітній галузі Віктор Васильович Шакотько, об’єднавши зусилля з керівником училища і новатором з діловою хваткою Іваном Васильовичем Гальченком, зуміли заручитися підтримкою начальника управління освіти облдержадміністрації Івана Володимировича Охріменка – і ліцей, навчальний заклад нового типу, з’явився на світ, а далі, не гаючись, вибрався з колиски і за кілька років міцно став на ноги - на радість засновникам, на користь вихованцям.

Щороку сюди приходять вчорашні школярі після восьмого або після дев’ятого класу, щоб, пройшовши необтяжливу для більшості процедуру співбесіди, записатися на навчання за одним з профілів - іноземної філології, історико-економічним чи інформаційних технологій - і упродовж двох або трьох навчальних років носити горде звання ліцеїста. Тут по дорозі знань їх поведуть висококваліфіковані викладачі, перед ними відкривається можливість брати участь у предметних олімпіадах, розробляти цікаві теми в науковому товаристві, віддаватися захопленням, відвідуючи різноманітні гуртки та клуби за інтересами, і після всього цього, одержавши атестат, стати бажаним вступником до обраного на власний смак вищого навчального закладу. Бажаним, тому що і в київських, і в харківських, і в дніпропетровських престижних університетах, не кажучи вже про полтавські і кременчуцькі, випускники ліцею за роки його існування здобули визнання завдяки грунтовним знанням і вмінню впевнено орієнтуватися в найрізноманітніших задачах і проблемах.